Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!
<p> <br> </p><p><b>ДАР'Я МОНАСТИРЬОВА</b><b></b></p> <br> <p>Спеціаліст з права. Амбіційна та цілеспрямована, відповідальна й завжди відкрита для навчання та пізнання нового. Мобільна, готова переглянути варіант переїзду до іншого міста. Маю сина, 10 років. Бажаний розмір заробітної плати 15-18 тис.</p> <br> Досвід роботи <p><b> </b></p> <br> Головний спеціаліст сектору державного земельного кадастру <br> <p>2013</p> <br> Особисті дані Адреса <p>вул.Радіщева 6</p><p>42600 Тростянець Сумська область</p><p><br></p>
<p> <b>Дата народження</b><b></b></p><p>06-01-1991</p> Місце народження <p>місто Тростянець</p><p> <b>Стать</b><b></b></p><p>Жіноча</p><p> <b>Національність</b><b></b></p><p>Українка</p><p> <b>Сімейний стан</b><b></b></p><p>розлучена</p> Водійські права <p>маю</p> <br> <p>Відділ Держземагенства у Тростянецькому районі Сумської області, Тростянець</p><p>На даній посаді сумлінно виконувала покладені на мене державою функції, а саме: здійснювати розгляд звернень громадян з питань, пов’язаних з діяльністю сектору ДЗК;</p><p>готувати відповіді на запити Держземагенства, центральних органів виконавчої влади, Тростянецької районної державної адміністрацій, Тростянецької міської ради та сільських рад району, а також підприємств, установ, організацій та громадян з питань, що стосуються компетенції сектору;</p><p>брати участь у підготовці звітності з регулювання земельних відносин, використання та охорони земель;</p><p>надавати адміністративні послуги згідно із законом у відповідній сфері; брати участь у забезпеченні створення, формування і ведення фонду документації із землеустрою;</p><p>А також, виконувала покладені на мене обов’язки спеціаліста з правового забезпечення відділу, точніше:</p><p>всеможливо сприяти правильному застосуванню законодавства про працю, державну службу;</p><p>сприяти своєчасному вжиттю заходів за запитами та відповідними документами інших правоохоронних і контролюючих органів;</p><p>організовувати і проводити роботу, пов’язану із підвищенням рівня правових знань працівників Відділу, відслідковувати зміни законодавства, роз’яснювати існуючу практику його застосування, надавати консультації з правових питань; представляти в установленому порядку інтереси Відділу в органах під час розгляду земельних питань, спорів;</p><p>перевіряти відповідність законодавству проектів наказів, інших актів, що надаються на підпис начальника відділу;</p><p>організовувати роботу із документами у відповідності із чинним законодавством.</p><p>Також була відповідальною особою відділу за дотриманням законодавтва про боротьбу та протидію з корупцією, проводила роз’яснювальну роботу зі спеціалістами Відділу.</p> <br> <p><b>Заступник директора</b><b></b></p><p>ТОВ "Юридично-консалдингове об’єднання "Експерт-груп", Суми</p><p>Товариство здійснювало свою діяльність за напрямом надання юридичних послуг громадянам, а також підприємствам, установам організаціям всіх форм власності. На даній посаді я мала такі обов’язки: здійснення підготовки юридичних документів(частіше з земельних питань) та розробка договірної документації на замовлення суб’єктів господарювання та багато іншого.</p><p><b>Державний реєстратор юридичних осіб та фізичних осіб</b>б<b>-</b>ер 2016 - лип 2016</p> підприємців <p>Тростянецька міська рада, Тростянець</p><p>У відповідності з законодавством України виконувала функції, покладені на мене державою, а саме:</p><p>дотримуватися вимог та обмежень, обумовлених Законами України «Про запобігання корупції», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб?підприємців та громадських формувань».</p><p>вести Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб?підприємців та громадських формувань.</p><p>надавати послуги за зверненням юридичних осіб чи фізичних осіб ? підприємців(первинна реєстрація суб’єкту господарювання, внесення змін до Реєстру чи установчих документів, припинення діяльності відповідного суб’єкта);</p> <br> <p>здійснювати інші обов’язки, згідно ЗУ "Про державну реєстрацію оридичних осіб, фізичних осіб?підприємців та громадських формувань"</p> <br> Юрисконсульт <p>ФОП Линник О.М., Тростянець</p> <br> <p>лип 2016 - бер 2020</p> <br> <p>На посаді юрисконсульта підприємства виконувала відповідні обов’язки: виконувати роботу по оформленню господарських договорів та додатків до них; розробляти Статутні документи підприємства, а також зміни до існуючих; складати позовні заяви, захищала інтереси підприємства у суді;</p><p>консультувати працівників підприємства і клієнтів з питань чинного законодавства;</p><p>готувати обґрунтовані відповіді на претензії громадян чи п.у.о.; проводити роботу по ознайомленню посадових осіб підприємства з</p><p>нормативними актами, що стосуються їх діяльності, а також про зміни в чинному законодавстві;</p><p>сприяти оформленню документів та актів майново?правового характеру;</p> <br> Освіта і кваліфікації <p><b> </b></p> <br> бакалавр з права <p>Сумський державний університет, Суми</p> <br> <p>вер 2008 - лип 2013</p> <br> <p>За роки навчання приймала активну участь в розвитку та діяльності студентського самоврядування університету, організовувала заходи наукової, спортивної, розважальної та освітньої діяльності студентства. Займала посаду старости групи та студентського декана факультету.</p> <br> спеціаліст з права <br> <p>вер 2021 - лип 2021</p><p>вер 2014 - лип 2015</p> <br> <p>Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх страв України, Суми</p><p><b>проходження навчання з базової підготовки з експерної </b>лис 2020 - гру 2020</p> грошової оцінки з.д. <p>ПВНЗ"Міжнародний інститут бізнесу", Київ</p> <br> Навички <p><b> </b></p> користувач пакету програм MS Office <p><b>постійного моніторингу змін законодавства</b><b></b></p><p><b>листування мовою ділових паперів</b><b></b></p><p><b>ведення договірної роботи</b><b></b></p><p><b>ведення претензійно- позовної роботи</b><b></b></p><p><b>робота з інформаційними ресурсами</b><b></b></p><p><b>систематизовувати будь-яку інформацію</b><b></b></p><p><b></b></p><p><b>ведення ділових переговорів</b></p>