Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!
<p>Київ, Україна </p>
<p><strong>Особиста інформація</strong></p>
<p>Дата народження: 18.10.1976;</p>
<p>Місце народження: Київська область, Україна;</p>
<p>Сімейний стан: одружений, маю сина та доньку.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Найважливіше</strong></p>
<p>20 (двадцять) років досвіду роботи в сфері FMCG з кондитерськими та бакалійними виробами (шоколадні вироби, печиво, крекери, макаронні вироби, спеції, оливкова олія, соуси, горіхи – близько 30 міжнародних брендів).</p>
<ul><li>Міцні ділові відносини з більшістю міжнародних та національних мереж організованої торгівлі України;</li><li>Досвід управління широким асортиментом продуктів і брендів з точки зору продажів, маркетингу, запуску, перезапуску, оптимізації продуктової лінійки, планування, бюджетування, ціноутворення та розвитку; </li><li>Відмінні комунікативні, переговорно-презентаційні та аналітичні навички, навички роботи в команді;</li><li>Енергійний, орієнтований на результат;</li><li>Сильні лідерські якості;</li></ul><p>Досвід крос-культурних продажів та комунікацій (Швейцарія, Італія, Фінляндія, Великобританія, Польща, Естонія, Україна);</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Чіпіта Україна Збут</strong></p>
<p>березень 2015 – грудень 2022 </p>
<p><strong>KAM</strong> – менеджер по роботі з ключовими клієнтами (продукція <strong>7DAYS, CHIPICAO, Bake Rolls</strong>)</p>
<p>Відповідальний за налагодження та розвиток співпраці з національними та локальними мережами (АТБ, Метро, КОЛО, ЕКО, ВК, Фуршет, Брусничка). </p>
<p>Обов’язки</p>
<ul><li>Ведення річних переговорів, встановлення та підтримання ділових (контрактних) відносин з клієнтами. Регулярні переговори з центральними офісами (байєрами, категорійними менеджерами, комерційними директорами) мереж щодо щорічних умов співпраці, лістингів, викладки та промо-акцій. </li><li>Виконання планів продажів/бюджету продажів кожного призначеного клієнта. Досягнення цілей компанії відповідно до KPI.</li><li>Забезпечення зростання продажів за допомогою тісного та ефективного використання узгоджених маркетингових бюджетів; удосконалення викладки товару в магазинах відповідних клієнтів.</li><li>Поточний аналіз продажів (згідно із системою компанії та даними, наданими клієнтами), щотижневе прогнозування продажів в розрізі клієнтів та СКЮ та створення/розрахунок замовлень для виробництва. </li><li>Моніторинг діяльності конкурентів та моніторинг цін на ринку. </li><li>Кредитний контроль на щоденній основі.</li><li>Контроль виконання доставки продукції на РЦ клієнтів, вирішення проблемних питань в процесі доставки, прийомки замовлень.</li><li>Організація та підтримка документообігу з клієнтами (АВР, акти звірки, проблемні накладні та інше).</li><li>Узгодження списків нових продуктів та плати за лістинг з байєрами/категорійними менеджерами.</li><li>Регулярні контакти та переговори про покращення постійних та надання додаткових місць викладки, погодження трейд-маркетингових заходів з байєрами /категорійними менеджерами. </li><li>Бюджетування річних продажів компанії (у розрізі канал, клієнт, продукт), маркетингових витрат, лістингів. </li><li>Моніторинг та аналіз продажів і дистрибуції.</li><li>Розробка та впровадження річних промо-планів для кожної мережі. Аналіз ефективності трейд-маркетингових заходів. </li><li>Регулярне звітування перед генеральним директором.</li></ul><p>Досягнення</p>
<p>Ефективна та успішна робота з ключовими клієнтами, щорічне збільшення продажів на двозначні цифри (%).</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Ян Єнсен Груп</strong></p>
<p><strong>(</strong><strong>Копенгаген, Данія</strong><strong> – </strong><strong>Київ, Україна</strong><strong>)</strong></p>
<p>Проактивна Дансько-українська компанія, орієнтована на продажі та дистрибуцію в Retail та HoReCa світови[ та власних брендів на правах ексклюзивності (<strong>Barilla</strong><strong>, </strong><strong>Arla</strong><strong>, </strong><strong>Bonduelle</strong><strong>, </strong><strong>Lindt</strong><strong>, </strong><strong>Aviko</strong><strong>, </strong><strong>Santa</strong> </p>
<p><strong>Maria</strong><strong>, </strong><strong>Karolina</strong> <strong>та інші</strong>). </p>
<p>червень 2010 - березень 2015</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Категорійний менеджер (Бакалія та Кондитерські вироби), відповідальний за бренди </strong><strong>Lindt</strong><strong>, </strong><strong>Barilla</strong><strong>, </strong><strong>Santa</strong> <strong>Maria</strong><strong>, </strong><strong>Colavita</strong><strong>, </strong><strong>Limmi</strong></p>
<p>Обов’язки</p>
<ul><li>Узгодження умов договорів, бюджетів закупівель, бюджетів маркетингової підтримки, асортименту та цін з Постачальниками/Виробниками;</li><li>Закупівлі та прогнозування запасів, розрахунок та створення замовлень Постачальникам/Виробникам;</li><li>Оптимізація асортименту всередині бренду;</li><li>Трейд-маркетинг і планування діяльності BTL; </li><li>Участь в річних переговорах із більшістю міжнародних та національних мереж України (Metro C&C, Auchan, Billa, Fozzy (Сільпо, Експансія, Фора), Фуршет, МегаМаркет, Велика Кишеня, Novus, Caravan, EKO та інші);</li><li>Узгодження асортиментних матриць, цін, місць викладки, трейд-маркетингових заходів з категорійними менеджерами/байєрами міжнародних та національних торгових мереж;</li><li>Узгодження переліку нових продуктів та плати за їх лістинг з категорійними менеджерами/байєрами мереж;</li><li>Регулярні контакти і переговори про викладку, трейд-маркетингові заходи з менеджерами мереж (Метро, Ашан, МегаМаркет, Фуршет, Караван, Магелан); </li><li>Узгодження можливостей додаткового розміщення з байєрами;</li><li>Контроль викладки та виконання стандартів мерчандайзингу в магазинах</li><li>Прогнозування продажів (щомісяця по товарах, по мережах, по магазинах);</li><li>Щорічне планування продажів і маркетингу; </li><li>Моніторинг та аналіз продажів і дистрибуції;</li><li>Аналіз ефективності маркетингової діяльності;</li><li>Забезпечення того, щоб усі маркетингові витрати були в межах бюджету;</li><li>Визначення потреб ринку/споживача, аналіз ринкових тенденцій;</li><li>Регулярна звітність перед радою директорів і Постачальниками/Виробниками (закупівлі, продажі, маркетингова діяльність);</li><li>Підготовка презентацій ефективності бренду раді директорів та Постачальникам/Виробникам; </li><li>Розвиток ефективних відносин з ключовими клієнтами та Постачальниками/Виробниками;</li><li>Проведення регулярного аналізу ринку і конкурентів;</li><li>Підготовка та організація продуктових тренінгів для команди продажів; </li><li>Створення та реалізація стратегії категорійного менеджменту для відповідних брендів.</li></ul><p>Досягнення</p>
<ul><li>Збільшення обороту відповідних брендів на 45%-150% у період з 2010 по 2014 рік</li></ul><p>травень 2006 – листопад 2008</p>
<p><strong>Бренд-менеджер (відповідальний за бренди</strong><strong> Lindt, Fazer, Bisca, Kambly, Alpilatte, Emborg</strong><strong>)</strong></p>
<p>Обов’язки</p>
<ul><li>Узгодження асортиментних матриць, цін, місць викладки, трейд-маркетингових заходів з категорійними менеджерами/байєрами міжнародних та національних торгових мереж;</li><li>Узгодження переліку нових продуктів та плати за їх лістинг з категорійними менеджерами/байєрами мереж;</li><li>Регулярні контакти і переговори про викладку, трейд-маркетингові заходи з менеджерами основних магазинів (Метро, Ашан, МегаМаркет, Фуршет, Караван, Магелан); </li><li>Узгодження можливостей додаткового розміщення з байєрами і самими магазинами;</li><li>Контроль викладки та виконання стандартів мерчандайзингу в магазинах</li><li>Планування трейд-маркетингової діяльності; </li><li>Планування та організація BTL заходів в основних магазинах;</li><li>Аналіз ефективності маркетингової діяльності;</li><li>Визначення потреб ринку/споживача, аналіз ринкових тенденцій;</li><li>Підготовка та проведення продуктових тренінгів для команди продажів; </li></ul><p><strong>Консумер Трейдінг Компані</strong></p>
<p>листопад 2003 - квітень 2006</p>
<p>Компанія-імпортер з продажами та дистрибуцією продукції світових брендів (<strong>Oreo</strong><strong>, </strong><strong>Chips</strong> <strong>Ahoy</strong><strong>, </strong><strong>Ritz</strong><strong>, </strong><strong>Planters</strong><strong>, </strong><strong>Heinz</strong><strong>, </strong><strong>Stork</strong><strong>, </strong><strong>Kotanyi</strong><strong>, </strong><strong>Bel</strong><strong>, </strong><strong>Arrighi</strong><strong>, </strong><strong>Moncafe</strong> та ін.).</p>
<p><strong>Торговий представник (Ключові роздрібні клієнти) </strong></p>
<ul><li>Проведення інтенсивного та структурованого пошуку нових клієнтів;</li><li>Робота з байєрами, менеджерами магазинів ключових роздрібних клієнтів;</li><li>Зосередження зусиль на збільшенні продажів та контроль за процесом продажів шляхом перевірки замовлень та якості поставок;</li><li>Забезпечення своєчасної сплати заборгованості;</li><li>Побудова і підтримка ефективних відносин з клієнтами з метою побудови міцної лояльності;</li><li>Надання зворотного зв'язку з ринку менеджеру з продажу щодо ротації товарів/брендів;</li><li>Надання клієнтам відповідного асортименту продукції у відповідь на їх запити.</li></ul><p><strong>Копос Електро</strong></p>
<p>вересень 1999 - вересень 2002</p>
<p>Дочірнє підприємство чеського заводу KOPOS KOLÍN a.s., який виробляє електромонтажні матеріали з пластику та металу. </p>
<p><strong>Менеджер з продажу</strong></p>
<p>Відповідальний за продажі в 7 областях (Полтавська, Чернівецька, Кіровоградська, Черкаська, Луганська, Донецька, Дніпропетровська)</p>
<p><strong>Гімназія "Троєщина"</strong></p>
<p>вересень 1998 - серпень 1999</p>
<p><strong>Вчитель англійської мови</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p><strong>Національний Педагогічний Університет ім. М. П .Драгоманова </strong></p>
<p><strong>Роки навчання: </strong><strong>1993–1998 </strong></p>
<p>Спеціальність</p>
<p>“Вчитель географії та англійської мови”</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Тренінги</strong></p>
<ul><li>Мотивація команди</li><li>Бізнес-лідерство</li><li>Ведення переговорів</li></ul><p><strong>Мови</strong></p>
<ul><li>Українська – рідна</li><li>Англійська – вільне володіння</li><li>російська – вільне володіння</li></ul><p><strong>Додатково</strong></p>
<p>Водійське посвідчення категорій A, B, C</p>
<p><strong>Захоплення</strong></p>
<p>Футбол, риболовля, подорожі, музика</p>