Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!
<p> <strong>Діденко Олексій Володимирович</strong></p>
<p> 52 років, народився 25 червня 1971 року у Дніпрі </p>
<p>Проживає: Дніпро<br /></p>
<p> Громадянство: Україна</p>
<p> Готовий до переїзду: Київ</p>
<p>Бажана посада та зарплата</p>
<p><strong>Керівник підприємства, ф</strong><strong>інансовий директор</strong></p>
<p>Зайнятість: повна зайнятість Графік роботи: повний день</p>
<p>Бажаний час у дорозі до роботи: не має значення</p>
<p><strong>7</strong><strong> 000</strong></p>
<p>USD</p>
<p><br /></p>
<p>Досвід роботи топ-менеджером – 20 років </p>
<p><br /></p>
<p>Серпень 2011 - на даний час <br /><strong>Міжнародний аеропорт "Дніпро"</strong> <strong>(для аеропортового обслуговування)</strong></p>
<p> </p>
<p>Дніпро</p>
<p>Генеральний директор (з листопада 2015р), фінансовий директор </p>
<p>Загальне керівництво підприємством. Сертифікація підприємства, отримання головного сертифіката експлуатанта аеродрому. Початок будівництва нових злітно-посадкової смуги та терміналу для обслуговування пасажирів. Продовжував виконувати обов’язки фінансового директора. </p>
<p>Створення підприємства, формування облікової політики, постановка фінансового, управлінського обліку, формування звітності для акціонерів; здійснення контролю за виконанням бюджету, оптимізація штату.</p>
<p>Затвердження у Мінінфраструктури тарифів аеропорту для обслуговування авіакомпаній;</p>
<p>Контроль фінансових потоків; оптимізація оподаткування; контроль роботи бухгалтерії.</p>
<p>Червень 2017 - Квітень 2018</p>
<p><strong>А</strong><strong>К "</strong><strong>Роза ветрів</strong><strong>"</strong> <strong>(авіаперевезення)</strong></p>
<p>Київ</p>
<p>фінансовий директор (за сумісництвом з обов’язками, як у фінансового директора аеропорту)</p>
<p>Березень 2010 - Серпень 2011</p>
<p><strong>АК "Дніпроавіа"</strong> <strong>(авіаперевезення)</strong></p>
<p>Дніпро</p>
<p>зам. фінансового директора </p>
<p>Контроль діяльності частини підприємства, яка займалась аеропортовими послугами. Контроль роботи з нерезидентами.</p>
<p>Січень 2009 - Березень 2010</p>
<p><strong>НК "Альфа-Натфа"</strong> <strong>(реалізація палива)</strong></p>
<p>Київ</p>
<p>фінансовий директор</p>
<p>Формування загальної облікової політики компанії, її 26 філій та 44 пов'язаних компаній; формування звітності для акціонерів; здійснення контролю за виконанням бюджету, управління витратами; контроль фінансових потоків; оптимізація оподаткування; реструктуризація боргових зобов’язань, організація передачі працюючих активів та персоналу до іншої групи АЗС, контроль роботи бухгалтерії, планового відділу, відділу кадрів. </p>
<p>Червень 2005 — Вересень 2007<strong><br /></strong></p>
<p><strong>«Лисичанська сода»</strong> <strong>(виробництво кальцинованої і харчової соди)</strong></p>
<p>Лисичанськ</p>
<p>зам. голови правління з економіки</p>
<p>Формування облікової політики підприємства, постановка фінансового, управлінського обліку, формування звітності для акціонерів; здійснення контролю за виконанням бюджету, управління витратами; аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; контроль фінансових потоків; оптимізація оподаткування; контроль за банкрутством підприємства до підписання мирової угоди, відновлення платоспроможності підприємства, контроль роботи бухгалтерії (автоматизація бухгалтерського обліку), планового відділу, відділу праці та заробітної плати, відділу кадрів; проведення аудиту «due diligence» та участь у продажу підприємства.</p>
<p>Червень 2003 - травень 2005</p>
<p><strong>ВАТ "Балцем"</strong><strong> (виробництво цементу)</strong></p>
<p>Балаклія</p>
<p>фінансовий директор</p>
<p>Формування облікової політики підприємства, постановка фінансового, управлінського обліку, формування звітності для акціонерів; здійснення контролю за виконанням бюджетів витрат, управління витратами; аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства; контроль фінансових потоків; оптимізація оподаткування; контроль роботи бухгалтерії. Автоматизація бухгалтерського обліку. Контроль планового відділу, відділу праці та заробітної плати, відділу кадрів. Проведення аудиту «due diligence» та участь у продажу підприємства.</p>
<p>До роботи в ВАТ "Балцем" – 8 років досвіду роботи головним бухгалтером.</p>
<p><br /></p>
<p>Освіта</p>
<p>Вища</p>
<p>1994</p>
<p><strong>Дніпропетровський гірничий інститут</strong></p>
<p>економічний факультет </p>
<p>1993</p>
<p><strong>Дніпропетровський державний університет</strong></p>
<p>Фізичний факультет </p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Ключові навички</strong></p>
<p>Знання мов</p>
<p>Український - досконало Російська – досконало</p>
<p>Англійська – В1</p>
<p><strong>Додаткова інформація</strong></p>
<p>Про мене Організаторські та адміністративні здібності, вміння працювати в команді, здатність до</p>
<p>прогнозування, аналітичний склад розуму. Працездатність, наполегливість,</p>
<p>комунікабельність, стійкість до стресів.</p>
<p>Відповідальність, впевненість, доброзичливість, бажання постійно вчитися та</p>
<p>самовдосконалюватися, порядність. Є водійські права. Неодружений, виховую сина. </p>