Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!

Резюме: Менеджер зі збуту (Суми)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Суми
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><br /></p>
    <p><br /></p>
    <p><strong>ДИПЛОМИ ТА</strong> <strong>СЕРТИФІКАТИ.</strong></p>
    <p>2002– 2007 рр. Миколаївський державний аграрний університет,</p>
    <p>Спеціальність: Облік і аудит</p>
    <p>2023 р. курс WEB дизайн Вище Професійне Училище №21</p>
    <p><strong>ДОСВІД РОБОТИ:</strong></p>
    <p><strong>ТОВ Агро-Юг-Сервіс</strong></p>
    <p>З липня 2020 року Менеджер зі збуту по теперішній час.</p>
    <p> З лютого 2015 року по серпень 2015 року Менеджер зі збуту.</p>
    <p>Посадові обов'язки: Залучення нових клієнтів. Формування цін на продукцію. Контроль дебіторської заборгованості. Укладання договорів, прийом замовлень на доставку продукції. Маркетингове дослідження , аналіз цін конкурентів. Планування виробництва згідно заявок. Одержання та аналіз рекламацій від клієнтів. Участь у розробленні маркетингової політики. Розробка стратегії, програм із формування попиту і стимулювання збуту</p>
    <p>Додатково з серпня 2022 по січень 2023 року суміщала посаду Менеджер із закупівель.</p>
    <p>Посадові обов'язки: Пошук нових постачальників продукції, укладення договорів поставки, контроль взаєморозрахунків. Перевірка якості товарів, що поставляються, на предмет відповідності. Безперебійне забезпечення постачання кожної групи товарів</p>
    <p> <strong>АТ Райффайзен Банк Аваль</strong></p>
    <p>З жовтня 2013 року по 16 жовтня 2014 заступник начальника відділення.</p>
    <p>Посадові обов’язки : Контроль виконання планових показників. Підбір персоналу для роботи у відділенні. Залучення зарплатних проектів.Прийняття та перевірка пакету документів на повноту та відповідність для надання кредитів, відкриття поточних та карткових рахунків фізичним особам <br />
    Проведення ідентифікації осіб, відповідно до законодавства України та регламенту ідентифікації та вивчення клієнтів у банку. </p>
    <p> З липня 2012 року головний економіст.</p>
    <p>Посадові обов'язки: Надання інформації о діючих банківських кредитних продуктах. Аналіз кредитних заявок юридичних осіб та підприємців. Оцінка економічної і комерційної ефективності проекту, оцінка організаційно-технічного стану підприємства. Підготовка документів та необхідних розрахунків на етапі організації фінансування. Видача та моніторинг кредитів юридичних осіб та підприємців.Залучення Клієнтів на обслуговування та кредитування.</p>
    <p> </p>
    <p> З вересня 2009 року провідний економіст.</p>
    <p>Посадові обов'язки: Відкриття рахунків юридичним особам та фізичним особам підприємцям. Комплексне розрахунково-касове обслуговування клієнтів Банку. Щоденне формування документів з проведених операцій. Проведення первинного фінансового моніторингу.</p>
    <p> З червня 2008 року провідний експерт .( в.о. заступника начальника з питань МСБ)</p>
    <p>Посадові обов'язки: Переговори з клієнтами. Підготовка пакета документів для укладення договорів та надання кредитів. Аналіз фінансового стану юридичних осіб. Документальне оформлення всіх договорів . Моніторинг кредитного портфеля на постійній основі. Перевірка стану застави за місцем її перебування. Банківські гарантії. </p>
    <p> З січня 2008 року касир.</p>
    <p>Посадові обов’язки: Здійснення операцій приймання та видачі готівкових коштів через касу Банку. Виведення залишку грошових коштів у касі на кінець робочого дня та інкасація коштів до сховища Банку. Формування документів дня. </p>
    <p> </p>
    <p><strong>ДІЛОВІ ЯКОСТІ:</strong></p>
    <p>Відповідальність, пунктуальність, комунікабельність, старанність, енергійність, вміння працювати в команді. Здібність до швидкого навчання.</p>
    <p> <strong>ДОДАТКОВА</strong></p>
    <p><strong>ІНФОРМАЦІЯ:</strong></p>
    <p>Досвід роботи з комп'ютером: MS Office (Word, Exсel, Power Point, Access, Outlook), робота з Інтернетом (Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox) та електронною поштою (Lotus, E-mail, Skype), графічними редакторами (Photoshop, Adobe Photoshop ), Клиент-Банк, ЛІГА:ЗАКОН, робота з ПЗ 1С Підприємство 8.</p>
    <p>Водійські права- категорія В</p>
    <p>Вміння працювати з оргтехнікою: (факс, модем, сканер, копіювальне обладнання)</p>
    <p><strong>ДОСЯГНЕННЯ:</strong></p>
    <p>Грамота «Найкращій менеджер з продажу», подяки за виконання та перевиконання планових показників.</p>
    <p> <strong>МОВНІ ДАНІ:</strong></p>
    <p>Українська - вільно; російська - вільно, англійська – базова.</p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Менеджер зі збуту







    Jobs.ua рекомендує переглянути: