Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!

Резюме: Фахівець з публічних закупівель (Суми)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Суми
  • Досвід роботи: 0 рок. міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: женский

Досвід роботи

    <p><strong><strong>Якушевська Тетяна Анатоліївна</strong></strong></p>
    <p><strong><strong>Дата </strong></strong><strong><strong>народження</strong></strong><strong><strong>:</strong></strong> 22.08.1994р</p>
    <p><strong><strong>Країна перебування:</strong></strong> Мальта </p>
    <p><br /></p>
    <p><strong><strong>Ціль: Фахівець з публічних закупівель, Юрист</strong></strong> </p>
    <p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
    <p><strong><strong>Про мене:</strong></strong></p>
    <p></p>
    <p>Юрист з публічних закупівель із 6-річним досвідом. Спеціалізуюсь на підготовці та супроводженні тендерних пропозицій для учасників закупівель в Україні та міжнародних ринках. Допомагаю бізнесам проходити процедуру закупівлі «під ключ» – від аналізу документації до укладання договору. Працюю дистанційно.<br /></p>
    <p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
    <p><strong><strong>Освіта:</strong></strong></p>
    <p>Магістр Права</p>
    <p>З 2012 року до 2018 року: </p>
    <p>Київський університет права Національної академії наук України, </p>
    <p>ступінь - магістр, </p>
    <p>спеціальність «Право»</p>
    <p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
    <p><strong><strong>Додаткові курси/тренінги:</strong></strong> </p>


    <ul><li>I та II школа сімейного права, Київ, Київський Університет імені Бориса Грінченка</li><li> Олімпіада юридичних клінік, Острог, Національний університет «Острозька академія»</li><li> Procurement HUB VII «The Leaders of Procurement – Top Insights», Academy DTEK, Kyiv.</li><li> Курс "Аналіз особливостей здійснення закупівель за Постановою КМУ № 1178 зі змінами від 17 лютого 2023 року", Київ, Академія професійних закупівель.</li></ul>
    <p><strong><strong>Досвід роботи:</strong></strong></p>
    <p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
    <ul><li><strong><strong>Фрілансер</strong></strong></li></ul>
    <p>01.04.2022 - по теперішній час</p>
    <p>Дистанційна робота </p>
    <p><strong><strong>Обов?язки:</strong></strong></p>







    <ol><li>Консультування Учасників, щодо проведення та участі у публічних закупівлях.</li><li>Повний супровід учасника – від аналізу тендерної документації до укладання договору, включаючи підготовку тендерної пропозиції та оскарження дискримінаційних умов.</li><li>Підготовка вимог, скарг в АМКУ щодо:</li><li>- Оскарження пропозицій конкурентів/тендерної документації/дискваліфікації. </li><li>- Оскарження дій/бездіяльності Замовника.</li><li>Аналіз тендерної документації та вимог у міжнародних закупівлях.</li><li>Підготовка та подача тендерних пропозицій на міжнародних платформах.</li><li>Запитання та уточнення умов у замовників міжнародних тендерів.</li></ol>
    <p> <strong><strong> Юрист з публічних закупівель</strong></strong></p>
    <p>10.02.2022 - 01.04.2022 </p>
    <p>ТОВ “ІЗІТЕНДЕР”, Київ</p>
    <p><strong><strong>Обов?язки:</strong></strong></p>
    <p>- Пошук та моніторинг державних закупівель (тендерів). </p>
    <p>- Підготовка тендерної пропозиції для участі в тендерах від імені Учасника. </p>
    <p>- Надання консультацій для бізнесу у сфері публічних закупівель. </p>
    <p>- Ведення переговорів з державними замовниками</p>
    <p>- Оскарження неправомірних дій державних замовників (підготовка та подача скарг, представництво інтересів бізнесу під час процесу в органах оскарження)</p>
    <p></p>
    <p> <strong><strong>  Юрист, спеціаліст з публічних закупівель</strong></strong></p>
    <p>14.12.2020 - 31.01.2022 </p>
    <p>ТОВ “Меблі Техностиль”</p>
    <p><strong><strong>Обов?язки:</strong></strong></p>
    <p><strong><strong>- </strong></strong>Підготовка тендерної пропозиції для участі в тендерах.</p>
    <p>- Перевірки тендерної пропозиції для участі в тендерах.</p>
    <p>- Моніторинг державних закупівель (тендерів).</p>
    <p>- Підготовка вимог, скарг в АМКУ, оформлення договору.</p>
    <p>- Оскарження пропозицій конкурентів/тендерної документації/дискваліфікації. </p>
    <p>- Оскарження дій/бездіяльності Замовника. </p>
    <p>- Складання внутрішніх договорів компанії.</p>
    <p></p>
    <p><strong><strong>  Юрист з публічних закупівель</strong></strong></p>
    <p>13.06.2018 - 11.09.2020 </p>
    <p>ТОВ “ІЗІТЕНДЕР”, Київ</p>
    <p><strong><strong>Обов?язки:</strong></strong></p>
    <p>- Пошук та моніторинг державних закупівель (тендерів). </p>
    <p>- Підготовка тендерної пропозиції для участі в тендерах від імені Учасника. </p>
    <p>- Надання консультацій для бізнесу у сфері публічних закупівель. </p>
    <p>- Ведення переговорів з державними замовниками</p>
    <p>- Оскарження неправомірних дій державних замовників (підготовка та подача скарг, представництво інтересів бізнесу під час процесу в органах оскарження)</p>
    <p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
    <p> <strong><strong>    Керівник юридичного відділу</strong></strong></p>
    <p><strong><strong></strong></strong>17.02.2017 до 08.06.2018</p>
    <p>ТОВ “Укрборг”, Київ</p>
    <p><strong><strong>Обов?язки:</strong></strong></p>
    <p>- Здійснювала контроль за відповідністю вимогам законодавства проєктів, наказів, інструкцій, положень та інших актів правового характеру, які готуються на підприємстві, а також у разі потреби брала участь у підготовці цих документів.</p>
    <p>- Співпрацювала з персоналом відділу для координації багатогранних розв?язання проблем, що виникають. </p>
    <p>- Керувала ефективними робочими процесами, створюючи ефективні графіки та делегуючи роботу на основі сильних сторін та знань персоналу. </p>
    <p>- Покращувала роботу відділу, використовуючи численні можливості для оптимізації процесів. </p>
    <p>- Постійно оцінювала ефективність роботи, щоб визначити сфери, які потребують вдосконалення, і впроваджувала стратегії, які допоможуть команді не відставати від графіка.</p>
    <p></p>
    <p> <strong><strong>   Юрист претензійно-позовної роботи</strong></strong></p>
    <p>17.05.2016 - 17.02.2017</p>
    <p>ТОВ “Укрборг”, Київ</p>
    <p><strong><strong>Обов?язки:</strong></strong></p>
    <p>- Досудова робота: підготовка та надсилання претензій, підготовка відповідей на претензії. </p>
    <p>- Судова робота: підготовка позовних заяв, подання позовів до суду. </p>
    <p>- Моніторинг законодавства. </p>
    <p>- Моніторинг судових справ. </p>
    <p>- Супровід виконавчого провадження.</p>
    <p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
    <p><strong><strong>    Юрист - стажер</strong></strong></p>
    <p>01.09.2015 - 01.05.2016</p>
    <p>Юридична клініка «Фенікс» (яка спеціалізується на наданні первинної допомоги малозабезпеченим громадянам), при Київському університеті права Національній академії наук України, Київ.</p>
    <p><strong><strong>Обов?язки:</strong></strong></p>
    <p>Правова допомога малозабезпеченим громадянам</p>
    <p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
    <p> <strong><strong>     Продавець непродовольчих товарів</strong></strong></p>
    <p>01.04.2014 – 08.10.2014 </p>
    <p>ТОВ «СПОРТМАСТЕР – УКРАЇНА», Київ</p>
    <p><strong><strong>Обов?язки:</strong></strong></p>
    <p>- Обслуговування клієнтів. </p>
    <p>- Поради щодо застосування, використання, функцій, властивостей, якості, правил обслуговування, гарантійних термінів. </p>
    <p>- Продаж непродовольчих товарів. </p>
    <p>- Підготовка торгового залу/приміщення магазину: викладка товарів за групами, видами, з урахуванням попиту та зручності. </p>
    <p>- Розробка та прикріплення цінників. </p>
    <p>- Оформлення вітрин.</p>
    <p><strong><strong><br /></strong></strong></p>
    <p><strong><strong>Професійні навички</strong></strong></p>

    <ul><li>Володіння ПК на рівні досвідченого користувача (Word, Excel, PowerPoint, інші інструменти для роботи з документацією)</li><li>Глибокі знання законодавства у сфері публічних закупівель (включаючи національні та міжнародні закупівлі).</li><li>6 років досвіду підготовки та подання тендерних пропозицій у різних сферах (товари, послуги, роботи).</li><li>Успішна практика подачі понад 100 скарг на рік з позитивними результатами.</li><li>Консультування та супровід учасників як у міжнародних, так і в українських закупівлях (аналіз тендерної документації, уточнення умов, підготовка пропозицій).</li></ul>
    <p><strong><strong>К</strong></strong><strong><strong>омунікативн</strong></strong><strong><strong>і</strong></strong><strong> навич</strong><strong><strong>ки</strong></strong></p>
    <ul><li>Адаптивність</li><li>Ефективна комунікація</li><li>Креативність</li><li>Критичне мислення</li><li>Відповідальність</li><li>Трудова етика</li></ul>
    <ul><li>Тайм менеджмент</li><li>Мотивація</li><li>Вирішення конфліктів</li><li>Організаційність</li><li>Ведення переговорів</li><li>Бажання навчатися</li></ul>
    <p><strong><strong>Мови</strong></strong>:</p>
    <ul><li>Українська - рідна</li><li>Російська - вільно</li><li>Англійська - Intermediate (B1+), вдосконалюю для роботи з міжнародними закупівлями.</li></ul>
    <p><br /></p>

    Відкрити контакти

    Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

    Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


    Схожі резюме на роботу:Фахівець з публічних закупівель







    Jobs.ua рекомендує переглянути: