Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!
<p><strong>ШАРАПОВА ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА</strong></p>
<p>Дата народження: 26.07.1983 року.</p>
<p>Місто : Харків</p>
<p><strong>Ціль:</strong> посада фінансового директора, головного бухгалтера.<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта:</strong></p>
<p>2001-2006р.р.Харківський Національний Аерокосмічний Університет ім. М.Є.Жуковського</p>
<p>факультет «Фінанси», спеціальність «Фінанси», диплом спеціаліста.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Досвід роботи:</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>Головний бухгалтер</p>
<p>Серпень 2011-жовтень 2013 р. ПП «АЛЕКСЄЄНКО» ( виробництво , оптова та роздрібна торгівля), м. Харків.</p>
<p>Функціональні обов’язки:</p>
<ul><li>розробка облікової політики підприємства;</li><li>ведення бухгалтерського та податкового обліку;</li><li>здійснення банківських операцій в системі клієнт-банк;</li><li>надання оперативної інформації по залишках, контроль своєчасності платежів;</li><li>контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);</li><li>податкове планування ,розрахунок і перерахування податкових платежів, складання і здача податкової та бухгалтерської звітності;</li><li>взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;</li><li>облік ТМЦ, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок заробітної плати;</li><li>участь у перевірці та погодженні договорів з контрагентами і пов’язаних з ними документами;</li><li>підготовка регулярної звітності по ключовим показникам роботи.</li><li></li></ul><p>Головний бухгалтер</p>
<p>Листопад 2013- жовтень 2017 р. ТОВ «ЛТ-РЕСУРС» (оптова та роздрібна торгівля) , м. Харків</p>
<p>Функціональні обов’язки:</p>
<ul><li>робота з первинними документами та контрагентами;</li><li>підготовка та здача звітів до контролюючих органів;</li><li>моніторинг чинного законодавства та своєчасне впровадження змін до бухгалтерського та податкового обліку;</li><li>формування пакета документів на отримання банківських кредитів;</li><li>ведення управлінського обліку та підготовка аналітичних звітів;</li><li>ведення касового обліку;</li><li>ведення таблиць для звітування про доходи і витрати;</li><li>контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами);</li><li>взаємодія з податковими органами, позабюджетними фондами;</li><li>облік ТМЦ, ведення касових та банківських операцій, нарахування і розрахунок заробітної плати;</li><li>облік розрахунків з іноземними покупцями та постачальниками, філіями, складання податкової та статистичної звітності, розрахунок консолідованого податку на прибуток;</li><li>контроль відображення розрахункових та касових операцій у національній та іноземній валютах у бухгалтерському обліку;</li><li>контроль обліку товарно-матеріальних цінностей ,розрахунків, амортизації основних засобів та нематеріальних цінностей.</li></ul><p>Фінансовий директор</p>
<p>Лютий 2016 – по теперішній час, ТОВ «УКРІМПЕКС» ( надання в оренду комерційної нерухомості), м. Харків</p>
<p>Функціональні обов’язки:</p>
<ul><li>планування та бюджетування , ведення фінансової та управлінської звітності;</li><li>розробка та виконання програм щодо підвищення прибутковості об’єкта;</li><li>створення та аналіз фінансової і управлінської звітності компанії;</li><li>контроль координація та аналіз фінансових потоків компанії</li><li>участь у прийнятті стратегічних рішень компанії;</li><li>розрахунок витрат та ціноутворення;</li><li>управління та вдосконалення фінансовими процесами;</li><li>підготовка бізнесу до залучення інвестицій.</li></ul><p><strong>Професійні навички:</strong></p>
<ul><li>володію комп’ютером (знання MS Office, Microsoft Exсel ,1С Бухгалтерія, M.E.Doc.,кабінет платника податків;</li><li>досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів;</li><li>досвід роботи з контролюючими органами та зовнішніми аудиторами;</li><li>досвід проходження перевірок контролюючими органами;</li><li>уміння працювати в системах «Клієнт-Банк», «Інтернет-Банк»;</li><li>досвід підготовки та підписання контрактів;</li><li>знання податкового законодавства;</li><li>досвід ведення переговорів;</li><li>уміння працювати в команді;</li><li>навички управління персоналом.</li><li></li></ul><p><strong>Особисті якості:</strong></p>
<p>Комунікабельність, увага до деталей, скрупульозність у роботі з документами, уміння працювати з великою кількістю інформації та виконувати декілька задач одночасно, дисциплінованість, відповідальність, психологічна та фізична стійкість.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Додаткова інформація:</strong></p>
<p>Сімейний стан: розлучена</p>
<p>Діти: так</p>
<p>Можливість відряджень: так</p>