Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!
<p><br /></p>
<p><strong>Досвід роботи<br /></strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Керівник відділу персоналу</strong></p>
<p>з 11.2019 по 07.2023 (3 роки 8 місяців)<br />
ТОВ "Азарекс", Київ (Маркетинг, реклама, PR)</p>
<p>На протязі 2019?2023 року я займала посаду Керівника відділу кадрів в рекламній компанії<br />
"АЗАРЕКС". Моїми основними завданнями та прямими обов'язками було:<br />
1. Очолювати процес роботи із забезпечення компанії працівниками потрібних напрямків та<br />
професій, спеціальностей та кваліфікацій, згідно з рівнем та профілем отриманої ними<br />
підготовки та ділових якостей.<br />
2. Керувати розробленням перспективних і річних планів забезпечення компанії персоналом з<br />
урахуванням перспектив його розвитку, змін складу працюючих у зв'язку з не відповідністю<br />
актуальним вимогам компанії.<br />
3. Приймати участь у роботі з прогнозування і визначення потреби в кадрах на основі планів<br />
економічного і соціального розвитку компанії.<br />
4. Вирішувати питання найму, звільнення, переведення працівників, контролювати їх<br />
розстановку і правильність використання у відділах компанії.<br />
5. Забезпечувати приймання, розміщення молодих працівників згідно з одержаною в<br />
навчальному закладі професією, спеціальністю а також особистими характеристиками,<br />
спільно з керівниками відділів здійснювати проведення їх стажування, адаптації,<br />
підвищення кваліфікації.<br />
6. Систематично вивчати ділові якості та інші індивідуальні особливості працівників компанії з<br />
метою добору кадрів на заміщення посад, які входять у номенклатуру керівника компанії і<br />
створення резерву на висування, здійснювати контроль за його оновленням та<br />
поповненням.<br />
7. Приймати участь в організації підвищення кваліфікації працівників, а також їх підготовка до<br />
роботи на керівних посадах.<br />
8. Приймати участь в перевірці компетентності та професіоналізму працівників.<br />
9. Організовувати своєчасне оформлення приймання, переведення і звільнення працівників<br />
згідно з трудовим законодавством та правилами компанії.<br />
10. Організовувати розроблення і реалізацію заходів, спрямованих на удосконалення керування<br />
кадрами на основі впровадження відповідної системи добору.<br />
11. Здійснювати пряме керівництво роботою Лідерів кадрових підрозділів компанії, контроль їх<br />
виконання зазначених обов'язків, роботи з підлеглими, процесу навчання та стажування<br />
ними нових людей в підрозділі.<br />
12. Вживати заходів щодо удосконалення форм і методів роботи з кадрами.<br />
13. Визначати і узагальнювати підсумки роботи з кадрами, аналізувати причини плинності,<br />
прогулів та інших порушень трудової дисципліни, готувати пропозиції щодо усунення<br />
виявлених недоліків, закріплення кадрів.<br />
14. Організовувати табельний облік, складати графіки відпусток, контролювати стан трудової<br />
дисципліни, додержання працівниками правил внутрішніх правил, розробка заходів щодо<br />
поліпшення трудової дисципліни, зниження витрат робочого часу, контроль їх виконання.<br />
15. Забезпечувати складання встановленої звітності, контролювати кількісний та якісний<br />
результат, який повинен бути досягнутий.<br />
16. Керувати працівниками відділу.<br />
17. Проводити бріфи мотиваційного характеру.<br />
18. Займатися пошуком та тестуванням нових ресурсів для забезпечення компанії<br />
кваліфікованими працівниками.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Менеджер з персоналу, рекрутер</strong></p>
<p>з 06.2018 по 11.2019 (1 рік 5 місяців)<br />
ТОВ "Азарекс", Київ (Маркетинг, реклама, PR)</p>
<p>На позицію менеджера по набору персоналу я прийшла без досвіду роботи на аналогічній<br />
посаді, в процесі роботи я здобула не тільки досвіт, а й корисні навички, а саме ефективної<br />
комунікації, гнучкості, відповідальності, тайм менеджменту, швидкого розв'язання задач,<br />
організаційності, рішучості, командної роботи та інші. Моїми обов'язками було:<br />
1. Організація роботи із забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку<br />
чер 2018 - лис 2019<br />
Досвід роботи<br />
компанії.<br />
2. Забезпечення роботи з укомплектування компанії працівниками потрібних спеціальностей з<br />
урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного<br />
працівника.<br />
3. Вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел, нових ресурсів для<br />
забезпечення потрібними кадрами.<br />
4. Аналіз, дослідження потреби в нових кадрах на підставі планів встановлених<br />
роботодавцем.<br />
5. Безпосередній відбір кандидатів на актуальні вакансії компанії ? три етапний : проведення<br />
інтерв'ю в телефонному режимі, знайомство та проведення співбесіди особисто,<br />
визначення за критеріями роботодавця належної кваліфікації кандидата та оформлення<br />
його на термін стажування.<br />
6. Внесення пропозицій щодо заходів для покращення та удосконалення роботи з кадрами.<br />
7. Розробка своєї методики підбору персоналу, аналізу кількісного та якісного складу<br />
працівників.<br />
8. Участь в адаптації нових кадрів с своєму відділі.<br />
9. Виконання установлених планів та нормативів поставлених керівником відділу.<br />
Завершення роботи на цій посаді пов'язане з підвищенням до Керівника відділу.<br /></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Офіціант</strong></p>
<p>з 09.2016 по 06.2018 (1 рік 9 місяців)<br />
Mafia, мережа ресторанів, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)</p>
<p>Обираючи для себе цю вакансію ? офіціанта я керувалася декількома чинниками це гнучкість в<br />
графіці та здобуття досвіду в роботі та комунікації з людьми.<br />
Основними моїми обов'язками було:<br />
1. Підготовка столиків та залів в ресторані з особливою увагою до чистоти та порядку.<br />
2. Зустріч та привітання гостей ресторану, допомога в визначенні місця розташування<br />
потрібного столика.<br />
3. Представлення меню та презентація страв, напоїв, акційних пропозицій ресторану,<br />
допомога в визначенні бажаного.<br />
4. Прийом замовлення, сервіровка столу, презентація компліментів від закладу.<br />
5. Обслуговування гостей починаючи від зустрічі до розрахунку, додаткові рекомендації щодо<br />
послуг ресторану за потреби.<br />
6. Робота в команді з іншими офіціантами, барменами, кухарами.<br />
7. Обслуговування бенкетів.<br />
8. Розрахунок гостей.<br />
9. Здача зміни, підготовка до наступного робочого дня.</p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p><strong>Освіта</strong></p>
<p><strong><br /></strong></p>
<p>Київський фаховий коледж туризму та готельного господарства</p>
<p>Туризм, Київ<br />
Середня спеціальна, з 2015 по 2018 (3 роки)</p>
<p>В Київському фаховому коледжі туризму та готельного господарства я здобула освіту ступеня.<br />
Молодший спеціаліст за спеціальністю Менеджер з туризму<br /><br /></p>
<p>Отримала професійні навички:</p>
<p><br /></p>
<p>
впевнений користувач ПК: MsWord, Excel, Adobe Photoshop.<br />
Рівень володіння англійською мовою — вище середнього.<br />
Навички розміщення реклами в Інтернеті, інформаційних довідниках і журналах.<br />
Досвід особистих подорожей: внутрішній туризм, закордонні поїздки.<br />
Володіння системами онлайн бронювання.<br />
Знання провідних туроператорів України.</p>
<p>Київський професійний коледж артдизайну</p>
<p>Контролер художніх виробів, Київ<br />
Середня спеціальна, з 2014 по 2015 (1 рік)</p>
<p>Знання і навички</p>
<p>Відповідальність, Впевненість, Комунікабельність, Здатність до навчання, Ведення переговорів, Робота із запереченнями, Пунктуальність</p>
<p><br /></p>
<p>Знання мов</p>
<ul><li>Англійська ? середній (<strong>PreIntermadiate</strong>)</li><li>Російська ? вільно</li></ul><p><strong>Додаткова інформація<br /></strong></p>
<p>Розглядаю для себе в першу чергу варіанти з можливістю кар'єрного росту, чесним відношенням зі сторони роботодавця як до працівників так і до клієнтів. Впевнений користувач ПК, Microsoft Offise, Word, Excel, також месенджерами як Telegram, Instagram та інші. Маю досвід роботи з такими платформами пошуку кандидатів як DOU, Jooble, Jobs.ua, Olx.ua, Robota.ua, Work.ua та іншими. Маю великий досвід роботи з людьми, управління персоналом, проведенні брифів професійного характеру, також мотиваційного характеру. Умію працювати із запереченнями, а також презентувати свій продукт якнайкраще. Маю досвід роботи саме в команді, також в середовищі зі здоровою конкуренцією. В вільний від роботи час подорожую, займаюся спортом та саморозвитком, відвідую курси для покращення знання англійської мови. Швидко навчаюся новому, володію такими якостями як комунікабельність, гнучкість, відповідальність, чесність і т.д.</p>