Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!
<p>Кір'янова Галина Вячеславівна.<br />Дата народження - 02.11.1965 року<br />
Сімейний стан: одружена<br />
Житлових та матеріальних проблем немає.<br /><br />
Мета - Отримання посади заступника бухгалтера, економіста, бухгалтера як на умовах віддаленої роботи, так і на умовах повної зайнятості(наразі бажано Троєщина).</p>
<p><br /></p>
<p>Ключова інформація<br /><br /></p>
<p>Володіння програмами Word і Excel на рівні користувача, вміння працювати з оргтехнікою, працювала в програмах "1С 7" Торгівля-Склад "," 1С 7 "Бухгалтерія Проф" "1 С 8 .3" Бухгалтерія ",BAS КУП, Парус,IS-PRO, СДО, ЄІСУБ,Є-звітність, L-Balans, Банк-клієнт, Medoc, Арт-Звіт плюс, Соната, електронний кабінет платника податків.<br /><br /></p>
<p>Професійні навички:<br /></p>
<p>- досвід налагодження та ведення бухгалтерського, управлінського та податкового обліку на підприємствах усіх форм власності;-досвід аналізу господарської діяльності підприємства-досвід написання бізнес-планів проектів у т.ч. для отримування кредитування<br /></p>
<p>- досвід написання посадових інструкцій;<br /></p>
<p>- досвід проходження податкових перевірок;<br /></p>
<p>- досвід ведення декількох фірм одночасно;<br /></p>
<p>- швидкочитання<br /></p>
<p>- досвідчений користувач ПК: MS Office,<br /></p>
<p>- 1С: Бухгалтерія, Торгівля-Склад, Парус,IS-PRO, СДО, ЄІСУБ,Є-звітність, L-Balans, Арт-Звіт плюс, Medoc ,електронний кабінет платника податків;<br /></p>
<p>- володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання;<br /></p>
<p>- володіння мовами: російська та українська мови - вільно; англійська зі словником(зараз піднімаю </p>
<p>рівень).<br /></p>
<p><br /></p>
<p>Особисті якості: Відповідальність, пунктуальність, активність, здатність до навчання; старанність, здатність швидко приймати правильні рішення; Прагнення розвиватися, вміння працювати в команді; Уміння досягати бажаних результатів.<br /></p>
<p><br /></p>
<p>Досвід роботи</p>
<p>Жовтень 2023 - по теперішній час - ТОВ (виконання робіт по держ.замовленнях)-бухгалтер-ревізор. Введення документів та перевірка введеної документації на всіх ділянках бухгалтерського обліку, увесь спектр бухгалтерської, фінансової,статистичної , податкової звітності, розблокування податкових накладних та подання регулярної , оперативної інформації та звітної інформації до відповідних органів управління. Підготовка та розміщення інформації для участі у тендерах на площадці Prozorro через Смарттендер. Підготовка документів для отримання кредиту в банках.</p>
<p> Травень 2023 по 15 вересня 2023 року ПРАТ -бухгалтер групи обліку ьа аудиту. Виконання функцій головного бухгалтера, та економіста. Всі ділянки бухгалтерського обліку, увесь спектр бухгалтерської, фінансової,статистичної , податкової звітності та подання регулярної , оперативної інформації та звітної інформації до НДУ. Червень –грудень 2022-комунальне некомерційне підприємство Київська міська клінічна лікарня №2, бухгалтер-головний бухгалтер.Всі ділянки бухгалтерського обліку, увесь спектр бухгалтерської, фінансової,статистичної , податкової звітності та подання регулярної та оперативної інформації до ДОЗ КМДА та НСЗУ. </p>
<p><br /></p>
<p> Березень 2005 - березень 2020 (15 років) - НГК-БУД, Ойдос ТОВ, Головний бухгалтер<br /></p>
<p>- річне і оперативне фінансове планування на підприємстві; - повний розгорнутий аналіз діяльності підприємства (включаючи «Тінь»), оцінка результатів виробництва і продажів, аналіз ефективності використання ресурсів;<br /></p>
<p>- виконання бізнес-розрахунків; - формування систем стимулювання і відповідальності персоналу; - розробка документообігу на підприємстві; - розробка посадових інструкцій для підлеглого персоналу; - експертиза економіко-правових аспектів комерційних документів; - управління запасами і потоками грошових і матеріальних ресурсів; - податкове планування і оптимізація оподаткування підприємства; - формування і контроль за бухгалтерською діяльністю і здачею бухгалтерської та податкової звітності, внутрішній аудит;<br /></p>
<p><br /></p>
<p>лютий 2000 - лютий 2002 (2 роки) - Майоліка-Лтд ТОВ, Головний бухгалтер,<br /></p>
<p>організація всього бухгалтерського та податкового обліку діяльності підприємства (4 юр. особи, 4 ФОП): оптова торгівля, імпорт, фін. діяльність; - робота з усіма ділянками бухгалтерського обліку (податковий, безготівковий облік, заробітна плата, облік ТМЦ, ОС, інвентаризація, первинна документація); - співпраця з контролюючими органами, проходження перевірок; - підготовка і здача бухгалтерської та податкової звітності.<br /></p>
<p><br /></p>
<p>жовтень 1997 - січень 2000 1997 (2 роки 2 міс) - КФМ Лиссор ТОВ, Головний бухгалтер, головний спеціаліст<br /></p>
<p>організація всього бухгалтерського та податкового обліку діяльності підприємства (4 юр. особи): оптова торгівля, імпорт, фін. діяльність; - робота з усіма ділянками бухгалтерського обліку (податковий, готівковий, безготівковий облік, заробітна плата, облік ТМЦ, ОС, інвентаризація, первинна документація); - співпраця з контролюючими органами, проходження перевірок; - підготовка і здача бухгалтерської звітності. Розробка і аналіз бізнес-проектів, робота з банками по отриманню кредитів під бізнес-проекти.<br /></p>
<p><br /></p>
<p>січень 1995 - вересень 1997 (2 роки 9 міс) - Піщепак -Україна ТОВ, Головний бухгалтер<br /></p>
<p>Проведення і відображення всіх операцій по підприємству, складання і здача всієї звітності.<br /></p>
<p>листопад 1990 - грудень 1991 (1 рік 1 міс) - Узинське відділення Агропромбанку,<br /></p>
<p>Економіст 2 категорії<br /></p>
<p>Введення і облік всіх банківських операцій, нарахування і контроль заробітної плати.<br /></p>
<p><br /></p>
<p>серпень 1987-серпень 1988 (2 роки) -Доманівське відділення Держбанку,<br /></p>
<p>старший економіст з обліку<br /></p>
<p>введення і облік всіх банківських операцій, робота з телетайпом. </p>
<p><br /></p>
<p>Освіта<br />Київський національний економічний університет (Київ), 1987 р<br />
Бухгалтерський облік і аналіз господарської діяльності<br /><br /></p>
<p>Додаткова освіта<br />
Сертифікат Японського центру в Україні про закінчення інтенсивного курсу «Бухгалтерський облік і аналіз господарської діяльності міжнародного зразка» - червень 1998р.<br />
Сертифікат про закінчення курсу «Міжнародні стандарти бухгалтерського обліку-IAS, GAAP"-січень 2004 р<br />
Диплом Інституту економіки права та систем управління Песоцьких, присвоєно кваліфікацію -менеджер з фінансів та ЗЕД, травень 2005 р<br /></p>