Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!
<p> </p>
<p><strong>Жадько Ігор Васильович</strong></p>
<p>Чоловік, 31 рік, родився 9 квітня 1992</p>
<p>Проживає: Київ<br /></p>
<p>Громадянство: Україна, є дозвіл на роботу: Україна</p>
<p>Не готовий до переїзду, готовий до відряджень</p>
<p><br /></p>
<p>Бажана посада та зарплата</p>
<p><strong>Brand </strong><strong>\</strong><strong> Product manager</strong></p>
<p>Маркетинг, реклама, PR</p>
<p>• Дослідження ринку</p>
<p>• Менеджмент продукту (Product manager)</p>
<p>• Просування, Спеціальні заходи</p>
<p>Зайнятість: повна зайнятість</p>
<p>Графік роботи: повний день</p>
<p></p>
<p>Бажаний час у дорозі до роботи: не має значення</p>
<p><strong>~</strong><strong>475</strong><strong>00</strong><br />
грн.</p>
<p><br /></p>
<p>Досвід роботи - 8 років 9 місяців</p>
<p><br /></p>
<p>Березень 2019 — на зараз<br />
4 роки 2 місяці</p>
<p>Березень 2018 — Березень 2019<br />
1 рік 1 місяць</p>
<p><strong>ТОВ «Укрелектрокомлект» ; ТМ </strong><strong>IEK</strong> <strong>(</strong><strong>UEK</strong><strong>(</strong><strong>UEC</strong><strong>))</strong></p>
<p>Київ, uek.com.ua</p>
<p>Product manager</p>
<p>1.Обов’язки </p>
<p> Напрвлення: Світлотехніка та вироби електроустановчі, подовжувачі та силові роз'єми (1700+ SKU) </p>
<p>Партнери: </p>
<ul><li>Класична дистрибуція (100+ партнерів), DIY мережі ( Епіцентр, Нова лінія, Леруа) </li><li>FMCG ( Ашан, Новус) </li></ul><p>2. Функції:</p>
<p>- розробка або зміна стратегії розвитку продукту</p>
<p>- дослідження ринку, конкурентів, потреб користувача</p>
<p>- моніторинг та аналіз конкурентів, виявлення слабких місць</p>
<p>- аналітика, прогнозування, дослідження попиту ринку</p>
<p>- розробка нового асортименту ( концепція, тех. документація, маркуванння , розробка упаковки та дизайн ) </p>
<p>- моніторинг потенційних постачальників</p>
<p>- перемовини з постачальниками</p>
<p>- прогнозування замовлень та продажів</p>
<p>- розробка презентацій, інформаційних листівок, каталогу. </p>
<p>- підготовка контенту та повного обсягу хар-к для сайтів, 1с8 </p>
<p>- ціноутворення </p>
<p>- підготовка маркетингових заходів </p>
<p>- презентації продукції </p>
<p>- встановлення пріоритетів для функціональних можливостей продукту.</p>
<p>- пріоритезація завдань</p>
<p>- участь у виставках</p>
<p>- планування та розробка акційних заходів для FMCG мереж DIY.</p>
<p>- аналітика економічної ефективності таких акцій. </p>
<p>- проведення короткострокових акційних заходів для підвищення попиту, оборотності та просування товарів.</p>
<p>- проведення тренінгів по продукту та навчання </p>
<p>Досягнення:</p>
<ul><li>Розробка нової серії продукту з 75 SKU в короткий час , яка показала до 90% ефективності продажів, </li><li>Введення до 750+ нових SKU від початку праці в компанії з ефективністю до 80%</li><li>(ефективність відносно маржинального прибутку, оборотність ввезених SKU згідно прогнозування та аналіз ABC відносно груп категорії А\В)</li><li>Співпраця з партнерами та розширення матриць товару, збільшення покриття </li></ul><p> </p>
<p><strong>Enerlight ltd</strong></p>
<p>Київ, enerlight.ua</p>
<p>Brand manager \ Product manager</p>
<p>1. Обов'язки:</p>
<p>- просування торгової марки "Enerlight LED" на ринку України; - Просування торгової марки та управління брендом "Philips lighting" (запуск проекту)</p>
<p>2. Функції:</p>
<p>- аналіз ринку;</p>
<p>- Аналіз конкурентів (ціноутворення, порівняння хар-к маркетингові заходи, новинки)</p>
<p>- аналітика продажів, акцій.</p>
<p>- розробка каталогів, рекламних пропозицій; новинних банерів, презентацій.</p>
<p>- презентації продукції</p>
<p>- розробка та пропозиції акцій для кінцевих споживачів;</p>
<p>- закупівля товару, визначення асортиментної політики, планування ключових показників.</p>
<p><br /></p>
<p>Січень 2018 — Березень 2018<br />
3 місяці</p>
<p><strong>Promate</strong></p>
<p>Київ, pronate.ua</p>
<p>Brand manager </p>
<p>- розробка презентацій на нову продукцію</p>
<p>- розробка таблиць за даними про товар для 1с8</p>
<p>- аналітика продажів</p>
<p>- запуск маркетингових заходів.</p>
<p><br /></p>
<p>Серпень 2014 — Жовтень 2017<br />
3 роки 3 місяці</p>
<p><strong>ТМ Koller pool (Wizard, Евро-Трейд ЛТД)</strong></p>
<p>Київ, kollerpool.com/ua/ , www.wizard.ua/</p>
<p>Brand manager </p>
<p>1. Обов'язки:</p>
<p>- управління та просування торгової марки "Koller Pool" на ринках СНД;</p>
<p>2. Функції:</p>
<p>- розробка планів збільшення продажів;</p>
<p>- розробка каталогів, рекламних пропозицій;</p>
<p>- аналіз ринку;</p>
<p>- аналітика продажів;</p>
<p>- розробка нової продукції та її просування;</p>
<p>- презентації продукції</p>
<p>- управління персоналом (35 осіб);</p>
<p>- навички організації заходів та їх проведення;</p>
<p>- Навчання персоналу характеристикам та перевагам</p>
<p> продукції, тренінги техніки продажу;</p>
<p>- розробка та пропозиції акцій для кінцевих споживачів;<br />
3. Досягнення:</p>
<p>- збільшило зростання продажів на 80-90%;</p>
<p>- збільшив асортимент у каналах збуту на 30-40% від того, що має;</p>
<p>- запровадив близько 30-35 нових одиниць продукції які</p>
<p> збільшили зростання продажів і показали хороший рейтинг по</p>
<p> порівняно з конкурентами;</p>
<p>- Введення таких сезонних акцій з бренду:</p>
<p>= ( Чесна Вигода та Сантех бум для торгових мереж Епіцентр та Нова Лінія )</p>
<p>= Акції для інтернет мереж : Розетка, Алло , Мойо</p>
<p>= Акції для роздрібних клієнтів</p>
<p>Дані акції показували зростання з 120-150% зростання за час проведення.</p>
<p><br /></p>
<p>Освіта</p>
<p></p>
<p>Вища освіта</p>
<p>2014</p>
<p><strong>Київський національний університет будівництва та архітектури, Київ</strong></p>
<p>ФАІТ (Факультет автоматизації інформаційних технологій), АТП (Автоматизація технологічних процесів)</p>
<p>Ключові навички</p>
<p>Знание языков</p>
<p>Український — Рідна</p>
<p>Англійський — A2 — Елементарний</p>
<p>Навички</p>
<p>Просування бренду; Аналіз продажів; Аналіз продажів; План просування; Уміння планувати; Аналіз даних; Проведення промо акцій; Управління продажами; Навчання та розвиток; Аналітичне мислення; Планування продажів; Організаторські навички; Розвиток продажів; Робота в команді; Планування маркетингових кампаній; Ціноутворення; Розробка продукту; Розробка тех. документації: Виведення продукту на ринок; та інше.</p>
<p>Додаткова інформація</p>
<p><br /></p>
<p>Про мене</p>
<p>- <strong>Досвідчений користувач: 1c8, Autocad, MS: Excel, Word, Power Point, </strong><strong>Gimp</strong></p>
<p><strong>- Базові знання: Adobe Photoshop , Illustrator </strong><strong>, Coral</strong><strong>,</strong>
<br />
- Легко знаходжу контакт з людьми різного віку та</p>
<p> професій,вважаю що комунікабельність дуже важлива</p>
<p> аспект у запровадженні переговорів;</p>
<p>- Аналітичне мислення дуже важливе для прийняття багатьох важливих рішень і в цьому моя активність і допомагає.</p>
<p><br /></p>
<p>Хобі: сноубординг, походи в гори, тактична\спортивна стрільба, автомобілі.</p>
<p><br /></p>
<p>Курси, тренінги, сертифікати</p>
<ul><li>Управління ефективністю продажів у партнерському каналі (Сертифікат компанії Males)</li><li>Тренінги з продажу, з продукту та його просування </li></ul>