Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.

Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!

Резюме: Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки), медичний реєстратор, менеджер з продажу медичних товарів та послуг. Одеса. Резюме. (Суми)

  • Дата додавання:
  • Зарплата:
  • Місто: Суми
  • Досвід роботи: 24 рок. 8 міc.
  • Графік роботи:
  • Стать: мужской

Досвід роботи

  • Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки), медичний реєстратор, менеджер з продажу медичних товарів та послуг. Одеса. Резюме. комерційні структури <p><br /></p>
    <p>Адміністратор стоматологічної клініки (медцентру), медичний реєстратор, менеджер. Резюме. Одеса.</p>
    <p><br /></p>
    <p>- Запис пацієнтів на прийом до лікаря, телефонні дзвінки;</p>
    <p></p>
    <p>- оформлення медичної документації у паперовому та електронному вигляді в відповідній програмі на ПК, ведення облікової та звітної документації;</p>
    <p></p>
    <p>- ведення та систематизація бази Пацієнтів у відповідних програмах на ПК: внесення даних про пацієнтів, про лікування, заповнення електронних та паперових карток Пацієнтів тощо;</p>
    <p></p>
    <p>- знання законодавчої бази, що регламентує медичну діяльність, правил документообігу та фінансово-господарської діяльності;</p>
    <p></p>
    <p>- контроль залишків витратних медичних матеріалів, формування своєчасних замовлень із контролем доставки;</p>
    <p></p>
    <p>- розуміння процесу закупівель необхідних матеріалів та послуг, контроль їх належної якості та кількості, товаро-супровідних документів;</p>
    <p></p>
    <p>- клієнтоорієнтованість, вміння у режимі активного самоконтролю організувати швидку взаємодію між співробітниками Клініки та пацієнтами;</p>
    <p></p>
    <p>- робота з результатами медичних аналізів пацієнтів (прикріплення їх до електронних та паперових медкарт, розсилання СМС, електронних листів тощо);</p>
    <p></p>
    <p>- вміння працювати з запереченнями, претензіями, скаргами Пацієнтів та третіх осіб;</p>
    <p></p>
    <p>- навички позитивної мотивації пацієнтів та співробітників Клініки;</p>
    <p></p>
    <p>- контроль підтримки комфорту в клієнтській зоні (чистота, порядок, використання бахіл тощо);</p>
    <p></p>
    <p>- підтримка у належному стані обов'язкової інформації в куточку (папці) споживача послуг медичного закладу.</p>
    <p></p>
    <p>м.т. +38 095 201 76 08 (Одеса)</p>
    <p></p>

Відкрити контакти

Подивіться схожі вакансії на порталі Jobs.ua

Або подивіться резюме на порталі Jobs.ua


Схожі резюме на роботу:Адміністратор медичного центру (стоматологічної клініки), медичний реєстратор, менеджер з продажу медичних товарів та послуг. Одеса. Резюме.







Jobs.ua рекомендує переглянути: