Персонал Суми: резюме та пошук співробітників в Сумах, працевлаштування та розміщення вакансій. Знайти співробітників в Сумах швидко, шукаю резюме в місті Суми.
Ви працюєте менеджером по підбору персоналу? Значить вам відомо, як складно знайти персонал в Сумах. Кого шукати - фахівців з мінімальним досвідом роботи або віддати перевагу фахівцям з відмінним резюме? Звертати увагу на резюме з низьким рівнем зарплати Або потрібен персонал в Сумах, але з високим окладом? Питань багато, тому ласкаво просимо на портал, орієнтований на пошук резюме і співробітників, а також розміщення вакансії в Сумах!
Акаунт-менеджер ТОВ "КАСПІТ ТРЕЙД" <p>1. Побудова, підтримка та розвиток довгострокових відносин з клієнтом;<br />
2. Підготовка договорів та координація контрактів, угод, специфікацій, документації на вимогу клієнта;<br />
3. Координація логістики та митного оформлення;<br />
4. Оформлення документів, виставлення рахунків та інші адміністративні завдання;<br />
5. Виконання особистих доручень керівника;<br />
6. Робота з CRM Сreatio та 1С;<br />
7. Взаємодія з усіма підрозділами компанії; <br />
8. Робота з Google Sheets, Word, Excel;<br />
9. Формування щоденних звітів та формування звіту за поточний місяць.<br /></p>
Менеджер по роботі з клієнтами ТОВ «Ворота Центр Україна» <p>1. Консультування клієнтів та надання послуг;<br />
2. Робота за двома напрямами. Напрям 1: роздрібна торгівля; Напрям 2: Реалізація об’єктів під ключ;<br />
3. Індивідуальний прорахунок та формування комерційних пропозицій;<br />
4. Опрацювання запитів та формування рахунків на оплату;<br />
5. Спілкування з клієнтами через IP-телефонію Ringostat та занесення інформації до CRM PipeDrive системи (Зустріч клієнтів особисто);<br />
6. Консультація та підтримка відносин з клієнтом до та після угоди;<br />
7. Контроль виробництва замовлення, відвантаження та монтажу;<br />
8. Пошук автотранспорту та логістика по Україні: Робота з перевізниками САТ, Делівері та Нова Пошта) <br />
9. Робота з первинною документацією: Видаткові накладні, ТТН, оформлення договорів з клієнтами, створення рахунків на оплату; <br />
10. Електронний та паперовий документообіг.</p>
Менеджер з продажу ТОВ «Системи Кріплення» <p>1. Опрацювання замовлень по телефону, з prom.ua, електронної пошти та месенджерів;<br />
2. Пошук та залучення нових клієнтів (Приватних осіб, Юр.осіб, ФОП);<br />
3. Залучення колишніх клієнтів, складання комерційних пропозицій залежно від потреб клієнта; <br />
4. Розробка пропозицій, що сприяють збільшенню продажів, підготовка та просування акцій;<br />
5. Участь у виставках та івентах;<br />
6. Робота з 1С_8.3;<br />
7. Фіксація всіх дій за поточний день у щоденному звіті;<br />
8. Зустріч та консультування клієнтів з метою укладання договору на надання послуг;<br />
9. Контроль оплати замовлення та контроль відвантаження товару;<br />
10.Тісна комунікація зі складом, бухгалтерією та логістом.<br /></p>